Πάουλ Τσέλαν

Του κανενός το ρόδο

Ένα Τίποτα
που ανθίζει, υπήρξαμε, είμαστε και
αυτό θα παραμείνουμε:
το Ρόδο του Ανύπαρκτου,
το Ρόδο του Κανενός.

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Le dernier poéme

J’ ai  rẽvé tellment fort de toi
J’ ai tellment marche, tellment parlé
Tellement aimé ton ombre
Qu‘ il ne me reste plus rien de tois
Je me reste d’ ẽtre l’ ombre parmi les ombres
D’ ẽtre cent fois plus ombre que l’ ombre
D’ ẽtre l’ ombre qui viendra et reviendra
Dans ta vie ensoleillée.

Robert Desnos

Το τελευταίο ποίημα

Σ΄ έχω τόσο πολύ ονειρευτεί
Έχω τόσο πολύ βαδίσει, τόσο πολύ μιλήσει
Τόσο πολύ αγαπήσει τη σκιά σου,
Που δεν μου μένει πια τίποτε από σένα.
Μου μένει να είμαι η σκιά μέσα στις σκιές
Να είμαι εκατό φορές πιο σκιά από την σκιά
Να είμαι η σκιά που θα ΄ρθεί και θα ξαναρθεί
Μέσα στην ηλιοφώτιστη ζωή σου.

Περιοδικό 24-Γράμματα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ποιήματα Εκδόσεις "Κέραμος" Δεκέμβρης 1982

Ποιήματα Εκδόσεις "Κέραμος" Δεκέμβρης 1982
Κώστας Παπαποστόλου

Ο Μεγάλος Κύκλος Εκδόσεις "Γαβριηλίδης" 2005

Ο Μεγάλος Κύκλος Εκδόσεις "Γαβριηλίδης" 2005
Κώστας Παπαποστόλου